wtorek, 27 sierpnia 2013

Rozdział 15 źle robię :/

To ten moment. Chyba najważniejszy w moim życiu. Powiedzieć tak czy nie?
-Tak-odezwałam się
  Daniel natychmiast mnie przytulił. Potem założył mi srebrny pierścionek zaręczynowy z diamentem
-Wow!! Jaki i śliczny!! Ile kosztował? - Zapytałam
- Nie mmójąłsię cen- uśmiechnął się Daniel.
-To co teraz robimy??
- Wynająłem nocleg w pobliskim hotelu,żeby nikt nam nie przeszkadzał
-Spoko
 Potem Daniel zapłacił za kolację, a następnie ruszyliśmy w stronę hotelu "FUN".
       *************
Gdy znalazłam się już z Danielem na górze, od razu wskoczyliśmy do łóżka.
 **************************
   NASTĘPNEGO DNIA
Wyszłam z hotelu wraz z Danielem. Czekała ba mnie tam niemiła niespodzianka. Było tam 3 reporterów,którzy zaczęli nam robić zdjęcia. Zadawali też różne pytania, na których odpowiedzi nie umiałam udzielić. Dobrze, że czekała na nas taksówka. Szybko do nie wsiedliśmy. A co będzie jeśli te zdjęcia pójdą do gazety?? I zobaczy je Łozo?? Nawet nie chcę myśleć co by wtedy było.....

2 komentarze: